Vi gratulerer Heggedals utøvere som stilte på Nesøyalekene.

Postet av Ole Martin Refvik den 21. Sep 2017

Også i år stilte Heggedal med tropp på Nesøyalekene som var i helgen, og om vi ikke var så mange, markerte alle våre supre utøvere seg og tok med både den ene og den andre medaljen hjem

Resultatene kan du finne på https://nesoyail.no/

Vi ble jo stolte og imponert av alle sammen. Henrik Linna Vineshaugen er i ferd med å fylle barnerommet, han tok med 3 sølv og 1 bronsjemedalje, og dro til med gull i kulestøt. Vi er imponert over fantastisk flotte resultater.

I 11 års klassen stilte også Tobias Nordtveit Knudsen i alle øvelser og fikk med flotte personlige rekorder.

I de yngre klassene viser Heggedal at vi er en klubb i vekst. I 9 års klassen var det Tobias Linna Vineshaugen og Johannes Vik Pedersen som stolt kunne ta med mange personlige rekorder hjem

På jentesiden har vi talentfulle Elena Maria White og spurtsterke Hedda Kristine Vik Pedersen som både spurtet og hoppet og kastet.

Vi gratulerer også Kristoffer Vik Pedersen som var med i sitt aller første friidrettsstevne. Jeg tror han har klubbrekord i tidlig deby.

Glade og fornøyde jenter!

Henrik og Tobias på pallen etter 500m

Tobias hopper lengde

Oppvarming av alle muskler er viktig.

Klar for innsats på 500m Terrengløp.

Super innsats helt til mål!

En fortjent hvil i bakken etter terrengløp.

Kulestøt