Dugnad for nye Gjellum stadion

Postet av Gui Sportsklubb - Friidrett den 3. Sep 2018

Heggedal Idrettslag har igangsatt planer om et oppgradert og nytt anlegg på Gjellum som alle våre medlemmer skal få nytte av. Planene består av bl.a rulleskibane, friidrettsarena, oppgradert kunstgressbane med mulighet for varme og flere fotballbaner. Dette koster, og vi er derfor avhengige at alle bidrar. Høstens dugnad vil derfor gå direkte til dette formålet.

Hver husstand skal selge 5 sekker av høykvalitetsdopapir til 400 kr stk.

Hver enkelt husstand som selger dopapir henter på Gjellum i uke 38, og faktureres med forfall i uke 40. Altså god tid på å selge til familie, venner, naboer, kollegare og andre kjente!

Alle lag/gruppeledere må sende ut vedlagt info til alle sine medlemmer snarest mulig denne uken. Lag/gruppeleder vil bli informert om tidspunkt for henting, og må bistå i organiseringen av utlevering.

Ta kontakt med oss hvis det er noe: hil.dugnad@gmail.com

Med vennlig hilsen Dugnadsgruppen HIL

ved

Kari Bauer Rustad 97669762.

Elisabeth Schwabe 90721252.

Svein Roar Aandal 93447017.

Dopapirdugnad for HIL 2018.pdf