FLOTTE PRESTASJONER AV VÅRE UTØVERE PÅ BUL JULESTEMNE I HELGEN

Postet av Gui Sportsklubb - Friidrett den 2. Des 2018

1 GULL OG 2 BRONSJEMEDALJER!

Heggedal IL stilte med hele 18 utøvere på BUL sitt julestevne i helgen så vi fikk virkelig vist alle at vi er en klubb i vekst. Det å stille på stevne er ganske skummelt, du står helt alene på startstreken, og resultatet måles til minste hundredel. Selv om vi ikke alle klarer å vinne, er det aller viktigste å være med på opplevelsen, lære seg å tørre å stille opp, og etter hvert opplever man at man blir bedre og bedre. Alle våre utøvere fikk personlig rekord, og det kan dere være veldig stolte av, og husk om dere er på alle treningene og gir skikkelig innsats vil resultatene komme.

Jenter 10:

Her stilte Elena Marija White, Martine Nortvedt Knudsen og Miriam Andersson Selvik opp. Det ble kjempefine prestasjoner både på 60 meter, kule, lengde og 600 m. Disse jentene kommer vi nok til å se på premiepallen når de blir store nok til det.

Gutter 11 år:

Her stilte Daniel Robert James White. Også han presterte kjempefint, og fikk flere personlige rekorder. Han stilte i 60 m, og høyde.

Jenter 12 år:

Her stilte Amanda Sofie Nes Fredheim. Det ble flott personlig rekord på 60 m med 10.17, og også kjempefint resultat i lengde.

Gutter 12 år:

Her hadde vi en hel flott gjeng. Henrik Linna Vineshaugen imponerte i kule og fikk med seg en bronsemedalje hjem for et støt på 9.38. Magnus, Vebrand, Tobias, Elias, Alfred og Eskild fikk også med seg flotte personlige rekorder i sine øvelser på Julestevnet.

Jenter 14 år:

Her fikk Heggedal dagens gullmedalje da Julia Eveline Refvik fikk det lengste støtet med 8.16. Både Julia, Sunniva og Maja fikk med seg flotte resultater på 60 m. der Julia fikk 8,66, Sunniva 9,04, og Maja 9,54.

Gutter 14 år:

For gutter 14 år tok Sondre Marstein Kristiansen med seg bronsemedalje i lengde etter et hopp på 4,79. Både Tage og Kristian Elias fikk ny personlig rekord både på 60 m for Tage med 8,66, og i lengde der Kristian Elias fikk 4,11, og Tage 3,98.

Stafett:

Heggedal stilte med 1 stafettlag som bestod av Amanda, Magnus, Henrik og Julia. De løp inn til en flott tid på 2,02,73, det er så vidt over 30 i snitt så det er flott resultat.

Vi gratulerer alle utøverne, og håper på full innsats på trening fremover til neste stevne over nyttår.