Flott innsats på Kretskampen av Gui

Postet av Ole Martin Refvik den 4. Sep 2022

Lerøylekene er en kretssamling som avholdes for alle regionene i Norge for utøvere i 13 og 14 års klassen. For kretsene på Østlandet ble samlingen med tilhørende kretskamp avholdt på Rjukan. Avreise var tidlig lørdag morgen fra Sandvika og hjemreise søndags ettermiddag fra Rjukan.

Vi er veldig glad for at 4 glade og blide utøvere fra Gui valgte å stille opp på Lerøylekene for en helg fylt med Friidrett, gøy og moro.

Gui hadde utøvere i følgende øvelser:

NavnKlubbØvelser dag 1Øvelser dag 2
Stine Lyngstad, Gui Sportsklubb60mhk.
200mhk.høyde
Elena White, Gui SportsklubbLengde
HøydeTresteg
Thea Tesaker RamstadGui Sportsklubb60mhk.kulehøyde
Elina Maylinn RefvikGui Sportsklubbdiskos200 m.sleggetresteg

Resultatoversikt er tilgjengelig på Rjukan Friidrett sine sider: https://www.rjukanfriidrett.no/lynraskt/indexLiveResults.php

Vi kan i tillegg nevne at Elena fikk delt 2.plass (sølv) i høyde og 3.plass (bronsje) i tresteg

Thea satte ny personlig rekord i høyde med 1,26 og ny personlig rekord på 60m hekk.

Elina satte ny personlig rekord i slegge og på 200m med tiden 29,85

Stine vant innledende 60m hekk og kom til finalen. Men hekta i siste hekk og kom på en 6. plass

Hun deltok også på 200m hekk.

Artig helg og masse ny erfaring  til neste Lerøy-lekene 2023

I kretskampen tok Oslo 1.plass med 366 poeng, Akershus lå rett bak med 353 poeng på 2.plass.